fredag 6 oktober 2023

Tillbaka igen

Hej alla Fyrens vänner!

Det har framkommit önskemål om att vi ska skriva ner lite om vad gudstjänsterna handlar om och om vad vi gör i Fyren och vi tänker att vi kan använda bloggen till det. Du kan välja att prenumera på den här sidan så missar du inte inläggen.

Det har hänt mycket sedan sist! I januari fick vi äntligen upp en ny tavla ovanför dörren! Den gamla hade vi tidigare tagit ner eftersom den slitits av väder och vind. På bilden är jag, Linda och Krister. Jag och Krister är anställda på 25% var. Linda är mycket engagerad ideellt.

Det har nu gått lite mer än tre år sedan jag började som pastor. De två första åren kände jag mig stressad eftersom jag samtidigt hade ganska krävande studier att klara av. Men jag känner att jag växer in i rollen och trivs bättre och bättre hela tiden. Jag älskar vår lilla församling! Kom till oss och njut av värmen och glädjen i att få träffas och tillsammans lära känna Gud mer! 

Anna Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om himlen

Jag har gjort en inspelning med frågor om Himlen, samma tema som jag predikade över i Fyren på Allhelgonadagen. Om du missade den eller vill...